Drunknade inte



Idag tog jag min väska och begav mig till simhallen. Min svåraste gren när det gäller triathlon. Kollade runt i går efter bra simupplägg började med 5 min uppvärmning, sedan 5 min med benspark. Sen började jag simma 25 m med frisim och 25 m tillbaka bröstsim. Kom nog på hur jag skulle göra med andningen för att inte svälja hela bassängen. Är väll bara att försöka komma ditt lite oftare och träna. 

I morgon hoppas jag på sol och vindstilla ska nämligen cykla viken runt som är ett 7 mil långt lopp i fin natur. Har ingen tid men hoppas på bättre en förra året förra året hade jag 3 mil i benen och i år 100 mil. Hjälp vad långt det lätt och det har bara gått 4 månader Jag är knäpp jag vet. 

Fick ett så roligt sms från min arbetskollega i dag hon är nog trött på mitt tjat om vinden när jag cyklar. Så såg hon denna och tänkte på mig. 


Ha ha ska bära med mig den på mina turer. Åter kommer hur det går i morgon. 
Kram 

Kommentera här: