En dag kvar

Ja då är det en dag kvar av denna härliga semestern. Tänk vad man längtar och vad fort 5 veckor går. Nu är det bara ett år kvar till nästa.... Nä tänkte var ledig höstlovet en vecka och sen ligger ju julen bra i år.

Gjorde ett test i går på internet vet att det inte stämmer. Men tyckte faktiskt att det stämde in rätt bra på mig. Mitt djur är delfin: 

Beskrivningen löd:
Du är en intelligent (kan diskuteras ) varelse som verkar vara i harmoni med dig själv och värden. Du är öppen för nya saker och längtar efter att bli älskad av alla. Fin positiva egenskap har du tack vare din framgång i flera områden. Det dyker dock alltid upp de som är avundsjuka. 

Tycker denna beskrivningen passar in på mig. Är jobbigt att man vill bli älskad av alla för alla älskar mig inte. Knepigt att jag tyckte det stämde. 

Efter att barnens pappa varit här och hämtar mina älsklingar så drog jag iväg på en cykelrunda som inte blev som jag trodde. Såg döden i vit ögat, jätte läskigt. Jag kom in på en grusväg där man precis hade krattat så det var rullgrus. Jag fick parera för att inte glida ner på kanten eller att cykeln välte. (Har inte så tjocka däck så det är svårt att cykla på grus) kom i rätt bra fart och kollade bakåt för att se om det kom någon bil bakifrån och då kom det en blå Volvo i höghastighet emot mig. Han blev nog lika rädd som jag. Jag kände laken emot mitt ben. Som tur vad höll jag mig uppe på cykeln. Var ganska otäckt. Skakade en stund men sen full fart igen.



 I morgon ska jag ge mig ut på en lång pass. Ska cykla Tidan-Lagerfors-Beateberg-Brosundet-Forsvik-Karlsborg ( min mamma bor där)  kommer nog att bli varmt men ska ta med mycket vatten. 

Syns på vägarna 



Kommentera här: