Jag fixade det.....

Blir en lite snabbt text om dagens cykling. Måste gå och lägga mig snart för i morgon ringer ju klockan 06:00 (usch fy) 
Rundan idag blev 58,7 km på 2 timmar och 28 min. Var varmt och blåste förstås motvind vad annars. Gick jätte bra. Det var två passage som var jobbiga första var från Stöpen till Tidan. Vet inte om det var i skallen eftersom det var helt fel håll jag skulle. Man för att ta mig till Lagefors så var jag tvungen

Nästa jobbiga passage var från Forsvik till Karlsborg. Det blåste så mycket motvind och jag orkade knappt trampa. Men nu efteråt kändes det skönt att gjort det. Fick fin färg på ryggen. När jag duschade i kväll så såg jag att jag fått cykelbyx rand på låren. Är man en riktig cyklist då?

Det bästa var att jag fick jordgubbar och glas när jag kom fram av mamma. 

Imorgon blir det billbingo med Carina. Ska tuta som bara den...

Puss och kram 
1 Annika:

skriven

Cykelrand = riktig cyklist! Vilken prestation, bra jobbat Mia!

Kommentera här: