Mörker löpning

Igår sprang jag hem från jobbet kl 17. Det var så skönt, frisk luft kändes nästan som lite snö i luften. Det var bara jag och mörkret. Det är väldigt skönt att springa i mörkret. Man liksom slutet sig in i sig själv. Mam har ingen aning om vart man är och hur fort man springer. Tycker det är underbart. Från jobbet hem är det 8 km alldeles lagom. Sen är det skönt för vägen över Rånna och Sätter är så behaglig. Tog det lite lugnare i går och höften känns ok. Tog 46 min hem. Det enda som kändes var i munnen. Drog ur två tänder i måndags och det pulserade rätt så bra när jag sprang. 

Idag har en tyngd släppt från mina axlar. Skickade in MR tentamen i kväll. Nu är det gjord och inskickad. Nu hålla tummarna för att inte få omtenta på den. Nä nu går jag och lägger mig en dag till. Sen händer det skojiga grejer i helgen 

Kommentera här: