Fortsättning energi helg

Fortsättningen:

Fredagens träning bestod av crossfit och pilates. Crossfit var jätte skoj. Vi jobbade med våran egna kroppsvikt plus kettelbells. Final övningen var cirkel träning med sänkande antal repitioner 21,15, 9. Lovar att efter 45 burpis, 45 kettelbolls svingar och 45 situps så var man rätt varm och rätt öm i armarna. Då var det skönt med ett pilates pass. 

Efter pilatesen så kändes det som jag växt 3 meter. Med hjälp av alla övningarna så hade jag rättat på mig. Axlarna var långt bakåt sjunkna och jag hade hittat mitt inre power house, hade hittat den perfekta hållningen. 

För er som inte vet så är jag 187,5 och har hela mitt liv sjunkit ihop för att inte kännas som en jätte. Det har ju gjort att axlarna sjunkit ihop och man har en dålig hållning.
(Denna bild är så rolig på mig och Annelie )

 Efter pilatesen var det dusch och middag på gammelgården. Vi fick kykling med ungdrostade grönsaker. Till detta tog vi ett glas rött vin. Vi satt kvar till 22 och pratade med några andra i gruppen. Sen var det dags att sova. För lördagens pass skulle ta ut oss
Lördags utmaningen 
Fortsättning följer....

 . 

Kommentera här: