Vart är solen

Är i behov av solen och lite värme. Vart är den. Förra året vid denna tiden var vi i Thailand med 42 grader varmt och så mycket sol. Hade jag kunnat ta ledigt så hade jag dragit direkt. Är jätte behov av solen för att få lite energi.
 
  
 
Tränar på som den. Denna veckan har jag tränat -måndag:  sprungit 8 km Onsdag: 60 min cykling och 30 min pass 3 Torsdag: ( i morgon ) pass 1 och lördag blir det löpning och söndag blir det pass 2
 
Kör dessa pass igen
 
Pass 1 Börjar med intervall löpning  40 sek och 40 sek villa x 16
sedan
4x10 bänkpress
5x10 arm rodd
5x 10 militärpress
 
Pass 2
Intervall löpning / cykling efter i 40 min
5x10 marklyft
5X10 rygg lyft
5X10 triceps 
 
Pass 3
10X7 benböj 
10x7 markrodd
10 set av varje utan vila x7
Villa
10x7 crunch
10x7 militärpress
 
10 set av varje utan vila x7
Detta pass är skit jobbigt man får upp pulsen enormt. Efter detta så cyklar jag i 60-90 minuter
 
Sen ett pass i veckan är löpning distans ute . Så samanlagt 4 träningspass i veckan

Ska köra så här april ut. För sen hoppas jag att man kan börja vara ute och kanske till och med cykla ute.
 
 
 


 

Kommentera här: