Snöööö

Jag då är man hemma för första vabbandet detta år. Kommer ju bli fler. Det är ju som vanlig en vecka i skolan efter jul så är barnen sjuka. Ja den lila febriga tjej kollar på film och jag har bytt gardiner och plockat i ordning. Ute snöar det.

Mat intaget och träningen går bra. Har tränat varje dag sen 1 januari och mår så där bra när jag får hålla på. Igår blev det crossen framför barbie och lite styrka. Ikväll hoppas jag att jag kan åka till gymet och springa lite. Men vi får se hur det blir med det. 

Mat intaget går bra inga kolhydrater och inget sött. Jo lite kolhydrater blir det för annars orkar man ju inte träna. Nä du lite kaffe på maten framför törnrosa 

Barnens pappa skickade denna bild. Så skrev han. Mia detta är ditt huvud. Hi hi han har rätt. 
Kram kram 

Kommentera här: