Nu är det vår

Idag åkte jag förbi det bästa vårtecken kommunen har börjat sopa upp allt grus  Så underbart.



I lördags tog jag min första cykeltur. Var skojigt. Blev 4 mil och jag tyckte det gick bra. Mycket roligare att cykla ute än inne. 

I söndags åkte jag och köpte smalare däck till cykeln och lite mindre räfflor på. Fick hjälp att sätta på dom igår och idag drog jag iväg på en 6 mil lång resa. Säger bara fy fan dom 3 första milen var det motvind. Var så arg, trött. Men vad gör jag då jo jag tar 3 mil till. Är lite jag. När jag kom hem så kände jag mig lite skakis hade inte ätit så mycket. Så jag la mig och villade innan jobbet kallade. 


Tyckte det gick bra trots motvinden. Känner av benen nu dom skakar lite. Har en plan ska cykla 10 mil i veckan fram till maj. Jag med mina planer hoppas att det inte blir snö. Däcken gick bra tror jag. Kände ju allt grus och den dåliga asfalten. Men är väll så det känns 
Sov gott nu får hoppas benen slutar jobba 
1 Annika:

skriven

Mer luft i däcken Mia! Då känns det inte lika mycket 😊

Kommentera här: