Nu vänder det .....

Har ju som sagt haft några jobbiga dagar med min hand i gips. Tagit långa promenader och försökt att bara villa och ta det lugnt. Ska tillbaka till ortopeden på fredag för att se så inte ledbanden är trasiga.
 Jag hoppas bara att dom är uttämjda. För smärtan gör fortfarande jävligt ont. I morgon har jag bokat massage till min hårda nacke. Ska bli skönt att få trycka ut den. Tror det blir av allt häng på cykeln. Funderar på att köpa triathlon styre, så man kan villa ryggen lite bättre. Helst skulle jag vilja ha en ny cykel. Men ekonomin fick gå till en ny tand. Inte roligt men så är det. 

 
Nä nu bort med det negativa och in med det roliga. Har idag fått vetat att jag kommit in på entrepenär inom hälsa och idrott på lillsveden. Så roligt börjar i januari. Samtidigt lite nervös. Om någon läst denna kurs så skriv lite om det till mig. Viktigt att ha mål och versioner i livet. Ska bli jätte roligt. Nya utmaningar väntar 
 
Krammmmmm 

Kommentera här: