Nu bokat

På radion nu så säger dom att till helgen kan det bli den sista sommar helgen med varmt väder. Temperaturen kommer hamna på 20 grader och att nästa vecka kommer hösten för att stanna. Jag gillar luften på hösten, tyckte faktiskt det känndes i går när jag sprang hem från jobbet på kvällen att luften var högre. på tal om hösten och den härliga luft och finna färgerna så är är tränings helgen bokad i sälen den 10-12 oktober. Ska bli så skönt och avkopplande att få vara ute i den härliga höst luften och den vackra miljön. Sedan ska det bli roligt att testa dom olika passen. Dessa pass ska vi gå igenom. 
 
Fredag: 
CrossFit
Pilates
 
Lördag
Yoga
TRX
Toppträning
Kettlebells
pilates
 
Söndag 
Yoga
Sport Performance
SMR 
 
Ja det händer massa roligt i höst. Renvering av övervåning, kusten med sy tanterna, läsa kurs i örebro, Träningshelg sälen, tunnelloppet, 2 veckors ledighet. Ja med allt detta inbokat så är det snart Jul och snö...
 
Igår var jag på gymet och körde mitt pass 1. Var lite små stressad så det gick så där. Hatar att stressa när man ska träna. Blev 30 min på cykel efter styrkan. I dag blr det ett cykel pass runt till värsås och varola och hem ca 5,6 mil kan behövas efter en jobbig natt på jobbet. 
 
Ikväll kommer familj Svenson och jag tänkte bjuda på pull pork på kykling och massa vin. 


 

Kommentera här: