Ny vecka

Ny vecka utan barn och det innebär mycket träning och mycket jobb.
Igår körde jag ett överkroppspass på gymet och jag tog i så att jag nästan spydde. Så jävla sjukt men jag höjde på alla övningar förutom bänkpress och biceps curl. Känns att musklerna kommer fram och att kroppen får en annan form typ v formen. Hi hi 

Eftersom träningsveckan börjar på söndag med pass 1 överkropp  så blir måndagen bara kondition så jag har i dag cyklade 2 mil och sprang direkt efter 5 kilometer. Gick faktiskt riktigt bra trots pms mage och trött efter helgens bravader i Stockholm.  Vi har varit och hälsat på Klas syster med familj. I lördags åkte vi till Skogskyrkogården och tittade på alla ljus. Är så fantastiskt fint. Var så mycket folk Millan sa att det var 50 000 som besökte denna kyrkogård denna helg. 

Igår åkte vi till pojkarnas grav och tände ljus. Hade hittat sådana ljus med texten saknad på. 

Vi håller alltid tummarna att Patrik (barnens pappa ) inte ska ramla i vattnet där vi alltid ställer ljusen. Är ju lite roligt, skulle vara roligt om han ramla i. Skönt att stå där och fälla en tår. Detta hämskt som vi var med om gjorde oss till där vi är idag. En splittrad familj. F.. vad jag saknar min familj. 
(Barnen och deras pappa ) 


Nä nu kan jag inte sitta här och tycka synd om mig dags att åka till jobbet. 

Kommentera här: