En kortis

Blir ett kort litet inlägg idag.
 
Söndag igen.... Veckorna går så förbenat fort hinner varken till eller ifrån. Denna dagen har varit välldigt lång. Min sambo vaknade kl 04:00 då vi renoverar och hans hjärna gick på högvarv hur han skulle gör. Sen fick vi en timme till denna natt då vi gick över till vintertid. Frågar ni mig så tycker jag att det är onödigt med skiftet sommartid- Vintertid.
 
När klockan var 16:00 började tröttheten krypa på där jag stod och drog bort tappeter. Tittade på klockan och såg då att fan halvadagen är ju kvar. HI HI.. Fast nu när klockan är 22:15 då är jag pigg igen. Har precis kört ett 40 min långt cykelpass på min trainer som står uppställd i uterummet. Var jätte skönt. Man måste ju prioritera sin tid ingen sofffa med tv här inte. Framgång kommer inte av sig själv.
 
På förmiddagen var jag på gymet en sväng innan Byggmax öppnade och jag tog i så hårt att jag blev illamånde och nästa kräktes efteråt. Ha ha min sambo brukar säga att nu kommer dödar blicken fram då tar du i.... Känns att kroppen ändra sig och blir både mindre större och fastar. Det är ju bra.
 
Denna veckan som kommer är det höstlov så vi får se hur träningen kommer att se ut. Har lovat Thea ( min lilla tjej ) att vi ska testa nya cykelbanan vi fått. Hon cyklar och jag springer. Jätte bra att kombinera ihop det med barnen och lättare och lättare blir det. Nä nu är det dags att säga GodNatt
Godnatt från tokan som väljer cykeln framför soffan och tv....


Kommentera här: