Aj aj

Idag sprang jag hem från jobbet och det gick segt. Kände mig väldigt yr på jobbet ( ätit för dåligt) gav mig i väg och det var tungt efter en veckas förkylning. I öronen fortsatte Martina Haag att prata om hennes löpar resa från att folk trodde hon var gravid till att hon sprang maraton. Mycket intressant.

När jag hade sprungit 5 km så började höft jäveln att värka varje fot jag satte ner ilade det i hela benet. Säger bara F ordet.
 Känns nu med så en Alvedon och en voltaren får det bli. Så ledsen att jag inte kan göra det jag tycker om. Ingen som förstår min inre smärta när jag inte kan springa. Alla tycker bara man är konstig. 

Idag är det första dagen på 2 månader som jag har jeans. Konstig känsla men det har blivit kallt ute. Bara 10 grader på morgonen och kvällen. Ses haltande ute....
 


Kommentera här: