Ja det gör ont

Ont i själen
 
För dom som tycker att jag kan lägga ner så mycket tid till träning. Måste förstå att det gör ont i själen varje vecka jag lämnar mina barn hos sin pappa. Skulle kunna göra vad som för att få vara med dom jämt. Men nu är inte situationen så och jag skulle aldrig kunna ta mina barn från deras pappa. Så derför för att orka överleva veckan utan barn så tränar jag inte bara för att må bra utan också för att saknaden är olidlig utan dom. Om man inte har varannan vecka så kan man inte förstå hur hjärtat brytts i tur varje vecka. Att man inte får vara med dom och finnas där vaje dag och kväll. Man kan ju säga att man missar barnens halva liv. Fick frågan senast igår om min famije sitution. Jag skäms för att säga att jag är skild, tycker den frågan är skit jobbig. Kommer alltid att vara ett misslyckande att man inte kunde hålla i hop familjenoch frågan är jätte jobbig. Jag unnar ingen detta liv för det är för jävligt...


 
Nä nu ska vi inte hänga upp oss på mitt misslyckade liv. Idag var jag på gengåvan och köpte mig en stol som jag ska måla och klä om till en kontors stol. Finns även ett bord där som jag ska köpa på tisdag som ska bli ett skrivbord till den finna övervåningen som vi håller på att renovera. Roligt att greja lite och jag gillar att köpa gamla saker och renovera upp. 
 
Tänkte att jag skulle ta mig en lång cykel tur för att få vara ensam, hatar att jag blir så ledsen i mellan åt. Vill inte vara ledsen vill vara glad. 
 
 


 
 
 
 
 
1 Elin F:

skriven

Du är verkligen inte misslyckad Mia!! Så ser absolut inte jag på det iaf och hoppas verkligen ingen annan gör det heller. Förstår att det är jobbigt med varannan vecka och att det är inte något man väljer om man verkligen inte måste. Massor av kramar till dig <3!

Kommentera här: