Söndag igen....

Veckan går fort.
Då var det söndag igen. Denna veckan har det varit sjukstuga här. Som ni läst tidigare i veckan så var lill tjejen hemma från dagis pga feber. I lördags morse så vaknade Emma jätte tidigt och var jätte gnällig. Hon var glödhet och det var inte så kontaigt att hon var gnällig hon hade 39 graders feber. Så gårdagen blev framför tv och framför ipaden. En inne dag till denna veckkan. I morse var febern nere och vi åkte till mormor. Mormor hade fixat ett par fina strumor till mig, jag är så frusen om mina fötter så nu är hösten räddad.
 
Barnen åkte till sin pappa på kvällen och jag drog ner till gymmet för att köra pass 2 av 3 plus att jag löptränade lite 20X10 intervaller på löpbandet. Det som stöde mig mest var att jag inte fick på spotyfi på gymet så jag fick köra mina intervaller utan musik. På väg hem så var solen framme och det såg skönt ut. Så varför inte dra ut på en cykel runda Hi Hi. Det blev en jobbig runda eftersom benen redan var trötta efter ett ben pass på gymet. Men fick till 2.4 mil i alla fall. Men det var kyllig vind så nu är det dags att ta pandband för öronen och vantar för händerna. Ska även köppa sko skydd så man slipper frysa om fötterna. 
Imorgon står löpning och fika på schemat.....
 
Puss på er från en med varma fötter 
 


Kommentera här: