Vila

Idag har jag bestämt att vila ifrån träningen. Har kört 5 dagar i
rad med styrkepass och cykling och löpning. Känner mig stolt att kunna stå emot. Blir bara promenader med denna idag 

Lördagens cykelpass blev inte som tänkt. De första kilometrarna mådde jag illa av att jag tog i för hårt i blåsten. Efter 1 mil la musiken av det enda jag kunde lyssna på var Moje ( barnmusik) ja alltid något. Efter 3 mil så öppnade himmelen sig och det vräkte ner regn. ( SMHI inget regn) jag var så blött och jag var 4 mil hemifrån. Jag var arg ledsen och som en is pinne. Plus att jag inte ens såg vägen. Stannade på kanten för att ringa efter hämtning. Tro F.. att telefonen lägger av. Den sten dör. Ja det fanns inte mycket att göra än att trampa på genom blött och arg kom jag hem och ställde mig i duschen. Sedan la jag mig under en filt. 

Hade ju varit pricken över iet om jag fått punka med. Ja vad säger man bra jobbat Mia 7 mil i regn.

Idag ska jag lämna in min cykel på verkstad, se om dom kan fixa bakdäcket.

Ses någon dag 👍 

Kommentera här: